Klantenservice en FAQ

 

Contact

 

Heb je vragen over een draagdoek, draagzak of een ander product? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag. Wij streven ernaar je vraag en/of opmerking binnen 24 uur te beantwoorden.

Telefoon/WhatsApp: +31611370519

Email: info@ooiebeest.nl

 

Ook voor al je andere vragen, advies, tips en klachten kun je contact opnemen via info@ooiebeest.nl

 

Leidt het melden van een klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om hier je klacht te deponeren. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

 

 

Bedrijfsgegevens.

 

Postadres:

Ooiebeest
Wederik 7
8446AA Heerenveen

+31611370519 (ook WhatsApp)

www.ooiebeest.nl

info@ooiebeest.nl

 

 

Kamer van Koophandel: 63982358
BTW nummer: NL205884271B01
IBAN: NL38RABO0305901869
BIC: RABONL2U

Ooiebeest is een handelsnaam van Vrouw Holle.

 

1 Producten
1.1 In wat voor verpakkingen worden jullie producten geleverd?

Wij leveren onze producten standaard in de verpakking van de leverancier. Dit kan een kartonnen doos zijn, of een plastic zak. Sommige draagdoeken en draagzakken krijgen wij meestal zonder verpakking binnen, zoals Girasol en Wompat.

1.2 De verpakking van mijn draagzak/draagdoek lijkt geopend geweest, klopt dit?

Dat kan, wij controleren namelijk nagenoeg al onze producten zodra ze bij ons binnen komen. We willen er zeker van zijn dat jij als klant een zo optimaal mogelijk product binnenkrijgt :) Als een product daadwerkelijk gebruikt is als demo, dan staat dit altijd online vermeld.

1.3 Ik ben op zoek naar een specifiek product, maar zie het niet bij jullie online staan. Kan ik het toch bij jullie bestellen?

Je kunt nagenoeg álle producten van al onze leveranciers bij ons bestellen! Dus ook al zie je iets niet online, stuur ons gerust een mailtje op info@ooiebeest.nl. Dan kijken we naar de mogelijkheden! Naast producten uit het standaard assortiment van onze leveranciers, leveren wij ook customs. Wil je bijvoorbeeld een LennyLamb of Wompat draagzak in bepaalde doekenstof? De mogelijkheden zijn reuze! Neem dus vooral contact met ons op :) Óók de merken waarvan geen voorraad online staat maar die we wel in onze pascollectie hebben, kun je bij ons bestellen (denk aan bijvoorbeeld Didymos, Hoppediz HopTye en Bondolino, Isara, Ergobaby, etc..) 

2 Bestellen
2.1 Kan ik ook via mijn draagconsulent bij jullie bestellen?

Zeker kan dat! Vraag je consulent naar de mogelijkheden, of laat hem/haar contact met ons opnemen.

2.2 Kan ik bij jullie met een VVV Cadeaukaart betalen?

Jazeker, dat kan! Kies hiervoor als betaalmethode 'cadeaukaart' tijdens het afrekenen.

3 Kortingen
3.1 Waar kan ik vinden of jullie kortingsacties hebben?

Als er een kortingsactie actief is, plaatsen we deze gewoonlijk zowel op Facebook als op onze homepage.

3.2 Jullie hadden voorheen een spaarpuntensysteem, kan ik nog aanspraak maken op mijn oude punten?

Als je vòòr 14 december 2018 iets bij ons hebt besteld met je spaaraccount, heb je daar punten voor gekregen. Spaarpunten zijn tot een jaar na dato actief. Alle punten van voor december 2017 zijn dus inmiddels verlopen. Je kunt aanspraak maken op je punten van 2018 door ons uiterlijk 31 maart 2019 te mailen met je accountnaam. Wij kijken dan na hoeveel punten er nog in je account staan. Voor het kortingsbedrag wat correspondeert met je punten (100 punten = €5) ontvang je een kortingscode voor in de webshop. Deze code is na ontvangst een halfjaar geldig, hierna komen de spaarpunten definitief te vervallen.

3.3 Hebben jullie ook vaste kortingsacties?

Ben je op consult geweest bij een professioneel draagconsulent? Vraag hem/haar dan eens naar de mogelijkheden.

Voor de oplettende Social Media gebruikers: gedurende het jaar zijn er enkele terugkerende momenten waarop je acties kunt verwachten. Denk bijvoorbeeld aan de European Babywearing Week of Black Friday. 

4 Verzending
4.1 Hoe snel kan ik mijn pakket verwachten?

Heb je je bestelling op een werkdag (ma-vr) vòòr 15.00 uur geplaatst? Dan wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden en kun je hem normaal gesproken de volgende werkdag verwachten. 

4.2 Wat voor verpakkingsmateriaal gebruiken jullie?

Met het milieu in ogenschouw proberen wij zoveel mogelijk verzenddozen te hergebruiken, en maken we zo min mogelijk gebruik van opvulmateriaal.

4.3 Door welke verzenddienst worden jullie pakketten bezorgd?

Onze pakketten worden standaard bezorgd door PostNL.

4.4 Krijg ik ook een Track&Trace code?

Ja, van brievenbuspakketjes en standaard pakketten ontvang je via email een Track&Trace code.

4.5 Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Heerenveen?

Zeker kan dat! Dit kun je aangeven bij het afronden van je bestelling. Wij nemen vervolgens zsm contact met je op voor het afspreken van een afhaalmoment.

5 Bezoekmogelijkheden en contact
5.1 Wat zijn jullie openingstijden?

Wij hebben geen fysieke winkel, dus hanteren we geen standaard openingstijden. Wél hebben we een bezoekersruimte aan huis. Je kunt iedere woensdagochtend vrijblijvend bij ons terecht tijdens onze inloop van 9 tot 12. (Mocht een inloop niet doorgaan dan maken wij dat duidelijk in onze agenda en via social media.) Consulten, korte passessies en afhalen van producten gaat op afspraak.

5.2 Ik heb jullie een mailtje gestuurd, hoe snel kan ik antwoord verwachten?

Wij proberen alle binnengekomen vragen (mail, app, facebook) binnen 24 uur te beantwoorden. 

5.3 Hoe boek ik een consult?

Stuur een mailtje naar info@ooiebeest.nl of app/bel naar 0611370519.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »